Hlasová pošta
Hlasová pošta je obdoba telefonního záznamníku (nejsou a nebudou podporovány analogové telefonní záznamníky). Tento systém je k dispozici pro uživatele všech poboček v síti telefonních ústředen VŠE, může ukládat Vaše zprávy podobně jako telefonní záznamník (vzkazy si můžete přehrát zavoláním na speciání telefonní číslo, lze nastavit upozornění na novou zprávu e-mailem) nebo Vám může vzkazy v digitální podobě (jako audionahrávku) odeslat na e-mail (v takovém případě se zprávy neukládají v systému hlasové pošty).
Hlasová pošta může být zřízena na digitálních i analogových telefonech. Na digitálních telefonech při nové zprávě bliká tlačítko „Schránka“, na analogových telefonech se po zvednutí sluchátka ozve informace o existenci zprávy ve schránce.
Volání do schránky hlasové pošty (vyzvedávání zpráv, nastavování schránky, přesměrování do schránky):
- při volání ze sítě telefonních ústředen VŠE volte 8870
- při volání z veřejné telefonní sítě volte telefonní číslo 224 098 870
Parametry schránky hlasové pošty
- přístupový kód – používá se při přístupu z jiného telefonu, mění si sám uživatel, počáteční kód získá při vytvoření schránky
- vyžádování kódu i při přístupu z vlastní pobočky – nastavuje správce ústředny
- nastavení, která volání budou přesměrována do schránky – lze určit, zda v případě, že se volaný účastník nehlásí, mají být do schránky přesměrovány externí volání, interní volání či externí i interní volání
- informovat el. poštou – lze nastavit, že příjemce dostane upozornění o zprávě v hlasové schránce pomocí el. pošty. Je možné pomocí el. pošty přeposlat celou uloženou zprávu (poté již však nebude uložena na ústředně)
- minimální délka uložené zprávy – 5 vteřin, nelze změnit
- maximální délka jedné zprávy – 60 vteřin, lze změnit na ústředně
- jak dlouho se budou zprávy uchovávat – standardně 14 dní, poté se automaticky vymažou, lze změnit na ústředně
- úvodní oslovení (ohlas) – může si uživatel sám namluvit
Při zřízení schránky je nastaveno přesměrování hovorů do schránky po pěti zazvoněních a přednastaven cíl pevného přesměrování, tj. uživatel si může aktivovat okamžité přesměrování hovorů do schránky zadáním posloupnosti *42 (pokud si nezměnil cíl pevného přesměrování). Toto přesměrování lze ukončit pomocí kombinace #44.