Přesměrování pevné linky

Od 10.6.2022 je možné pevnou linku lze přesměrovat na jinou pevnou linku VŠE nebo na mobilní telefon pod rámcovou smlouvou Vodafone/VŠE (tedy zaměstnanecké benefitní a služební telefony). Je tak možné učinit pomocí aplikace Telefony, https://telefony.vse.cz.

Podmínky přesměrování:

  • Pevnou linku lze přesměrovat na jinou interní pevnou linku v rámci VŠE (čtyřciferné číslo linky) nebo na mobilní telefonní číslo vedené pod rámcovou smlouvou Vodafone/VŠE.
  • Každou žádost o přesměrování musí schválit správce rozpočtu. Po odeslání žádosti o přesměrování v aplikaci Telefony je příslušný správce rozpočtu automaticky informován o Vašem požadavku a provede jeho schválení/zamítnutí.

Pro přesměrování postupujte dle návodu:

  1. Přihlaste se do aplikace na https://telefony.vse.cz.
  2. V pravém horním rohu klikněte na Mé telefony a dále Pevné linky.
  3. Vpravo klikněte na tlačítko Přesměrování pevných linek.
  4. Vyplňte číslo linky, kterou si přejete přesměrovat.
  5. Vyplňte číslo cílové linky nebo mobilního telefonu.
  6. Klikněte na Odeslat žádost o přesměrování. Vaše žádost bude odeslána ke schválení správci rozpočtu, který provede její schválení. Poté bude přesměrování automaticky provedeno na telefonní ústředně.

Pro zrušení přesměrování postupujte dle návodu:

  1. Přihlaste se do aplikace na https://telefony.vse.cz.
  2. V pravém horním rohu klikněte na Mé telefony a dále Pevné linky.
  3. Vpravo klikněte na tlačítko Přesměrování pevných linek.
  4. Pod formulářem s žádostí o nové přesměrování vidíte seznam svých stávajících přesměrování. Vyberte to, které si přejete zrušit a klikněte na tlačítko Zrušit.
  5. Zobrazí se Vám potvrzovací formulář, klikněte na tlačítko Zrušit přesměrování.
  6. Vaší žádosti bude automaticky vyhověno do 15 minut, schválení správcem rozpočtu není potřeba.

Jak poznat, že je linka přesměrovaná:

V případě digitální linky se každé přesměrovní zobrazuje přímo na obrazovce telefonu, viz obrázek níže.

V případě analogové linky se změní tón při zvednutém sluchátku. Místo dlouhého tónu bez přerušení je tón několikrát přerušen, viz ukázka:

Dejte si pozor na:

  1. Při nastavení šéf-sekretářské skupiny nebo skupiny převzetí volání dojde při nastavení přesměrování k dočasnému vyřazení pevné linky z této skupiny. Veškeré hovory na přesměrovanou linku poté nelze převzít jiným telefonem ve skupině a jsou rovnou přesměrovány na cílovou pevnou linku / mobilní telefon.
  2. Přesměrování na pevnou linku/mobilní telefon má prioritu před přesměrováním do hlasové schránky. V případě, že máte na přesměrované pevné lince nastavenou hlasovou schránku, nebude po dobu přesměrování funkční.