Vstupy
Základní informace:
ID karty vydávané zaměstnancům a studentům lze použít k otevření určitých dveří a vjezdů v areálech VŠE Žižkov, Jarov a Jindřichův Hradec.
Provoz elektronického vstupního systému zajišťuje Centrum Informatiky. Zahrnuje údržbu hardware a software serveru pro řízení vstupů, zabezpečení systému, archivaci dat, synchronizaci platných karet dle databáze InSIS.
Seznam místností/budov se vstupem na kartu
areál Žižkov:
- vjezdové brány Rajská budova, vjezdová závora Nová budodva, vjezdové brány z ulice Italská
- RB 012,RB hlavní schodiště , úniková schodiště 3,4,5 patro
- RB 335, RB 336, RB 337, RB 338, RB 354a, RB 358, RB 359
- RB 435,436,437,438,443a,447,459
- RB 536, RB 545, RB 546, RB 547
- NB 244, NB 255, NB 313, NB 370,NB 040,NB 36,NB 138,rozv. posl C
- SB M15, SB M4, SB M10, SB M33, SB M8,SB M8 předsíň, SB 307,SB 1. a 2. patro učebny
areál Jarov:
- vstup do koleje Jarov II, datový rozvaděč
- vstup do koleje Jarov III F, datové rozvaděče
- vstup do koleje Jarov I A vč. zadního vchodu a datových rozvaděčů
- vstup do koleje Jarov I D a datových rozvaděčů
areál JM:
- vstup do koleje Blanice a a datových rozvaděčů
kolej RK:
- vstup do koleje a datový rozvaděč
Ztratil jsem ID kartu co mám dělat?
Kontaktujte Pracoviště správy ID karet: https://ci.vse.cz/id-karty/
K zablokování karty pro Vstupy dojde do 90 minut od nahlášení.
Mám více karet, která z nich je platná?
Pro systém Vstupy je platná (aktivní ) vždy jenom jedna karta.
Je to ta s nejvyšší prioritou a to v pořadí ISIC, ITIC, studentská, zaměstnanecká, externí čtenář.
Zda je vaše karta platná pro systém Vstupy (Stav průkazu: aktivní), zjistíte zde: http://insis.vse.cz/karty/platnost.pl
Přestala mi fungovat karta na VJEZD/vstup do určité místnosti.
1. Zkontrolujte zda je vaše karta ve stavu Aktivní (Stav průkazu): http://insis.vse.cz/karty/platnost.pl. Pokud není kontaktujte Pracoviště správy ID karet: https://ci.vse.cz/id-karty/
2. Pokud vám karta ani po přiložení ke čtečce se neozve pípnutí je pravděpodobně poškozená,
kontaktujte Pracoviště správy ID karet: https://ci.vse.cz/id-karty/
3. Pokud vám přestal fungovat vstup do určité místnosti, napište mail na osi@vse.cz s číslem místnosti a číslem vaší karty.