Přesměrování pevné linky
Od 10.6.2022 je možné pevnou linku lze přesměrovat na jinou pevnou linku VŠE nebo na mobilní telefon pod rámcovou smlouvou Vodafone/VŠE (tedy zaměstnanecké benefitní a služební telefony). Je tak možné učinit pomocí aplikace Telefony, https://telefony.vse.cz.
Podmínky přesměrování:
- Pevnou linku lze přesměrovat na jinou interní pevnou linku v rámci VŠE (čtyřciferné číslo linky) nebo na mobilní telefonní číslo vedené pod rámcovou smlouvou Vodafone/VŠE.
- Každou žádost o přesměrování musí schválit správce rozpočtu. Po odeslání žádosti o přesměrování v aplikaci Telefony je příslušný správce rozpočtu automaticky informován o Vašem požadavku a provede jeho schválení/zamítnutí.
Pro přesměrování postupujte dle návodu:
- Přihlaste se do aplikace na https://telefony.vse.cz.
- V pravém horním rohu klikněte na Mé telefony a dále Pevné linky.
- Vpravo klikněte na tlačítko Přesměrování pevných linek.
- Vyplňte číslo linky, kterou si přejete přesměrovat.
- Vyplňte číslo cílové linky nebo mobilního telefonu.
- Klikněte na Odeslat žádost o přesměrování. Vaše žádost bude odeslána ke schválení správci rozpočtu, který provede její schválení. Poté bude přesměrování automaticky provedeno na telefonní ústředně.
Pro zrušení přesměrování postupujte dle návodu:
- Přihlaste se do aplikace na https://telefony.vse.cz.
- V pravém horním rohu klikněte na Mé telefony a dále Pevné linky.
- Vpravo klikněte na tlačítko Přesměrování pevných linek.
- Pod formulářem s žádostí o nové přesměrování vidíte seznam svých stávajících přesměrování. Vyberte to, které si přejete zrušit a klikněte na tlačítko Zrušit.
- Zobrazí se Vám potvrzovací formulář, klikněte na tlačítko Zrušit přesměrování.
- Vaší žádosti bude automaticky vyhověno do 15 minut, schválení správcem rozpočtu není potřeba.
Jak poznat, že je linka přesměrovaná:
V případě digitální linky se každé přesměrovní zobrazuje přímo na obrazovce telefonu, viz obrázek níže.
V případě analogové linky se změní tón při zvednutém sluchátku. Místo dlouhého tónu bez přerušení je tón několikrát přerušen, viz ukázka:
Dejte si pozor na:
- Při nastavení šéf-sekretářské skupiny nebo skupiny převzetí volání dojde při nastavení přesměrování k dočasnému vyřazení pevné linky z této skupiny. Veškeré hovory na přesměrovanou linku poté nelze převzít jiným telefonem ve skupině a jsou rovnou přesměrovány na cílovou pevnou linku / mobilní telefon.
- Přesměrování na pevnou linku/mobilní telefon má prioritu před přesměrováním do hlasové schránky. V případě, že máte na přesměrované pevné lince nastavenou hlasovou schránku, nebude po dobu přesměrování funkční.