Návod na žádost o novou služební SIM kartu

Tento návod slouží správcům rozpočtu pro podávání žádostí o novou služební SIM kartu.

1.) Ve webovém prohlížeči přejděte na stránku https://telefony.vse.cz

2.) Stiskněte tlačítko „Pokračovat do aplikace“

3.) Pokud se přihlašujete poprvé nebo po delší době (jinak bude tento krok přeskočen), vyplňte své přihlašovací údaje k systému InSIS a klepněte na tlačítko „Přihlásit“

4.) Pokud se přihlašujete poprvé (jinak bude tento krok přeskočen), klepněte na tlačítko „Potvrdit“

5.) Zobrazí se Vám stránka s přehledem Vámi spravovavých SIM karet (viz obrázek), v menu klepněte na „Správce rozpočtu“ a „Nová SIM“

6.) Zobrazí se Vám formulář na založení nové služební SIM karty. Do pole „Uživatelské jméno“ vyplňte už. jméno osoby, která bude danou SIM kartu používat. Dále vyberte nákladové středisko a zakázku, ze které bude číslo hrazeno. Následně tarif, který bude na SIM aktivován. Pokud se jedná o převod již existujcího čísla (a nikoliv o žádost o novou SIM), vyplňte toto číslo. Nakonec vyberte, kde si uživatel vyzvedne svou novou SIM kartu. Na výběr je mezi Centrem informatiky na Žižkově nebo Jindřichovým Hradcem.

7.) Stiskem tlačítka „Odeslat žádost“ žádost odešlete ke zpracování. Pokud bylo vyplněno telefonní číslo (jedná se tedy o převod), je automaticky kontaktován uvedený uživatel a požádán o vyplnění údajů potřebných k převodu. Pracovníci OSI poté žádost zpracují a dohodnou se s uživatelem na předání SIM karty, další akce z Vaší strany tedy není nutná. O dokončení celého procesu a zřízení SIM karty budete informován emailem.

 

Pokud narazíte v aplikaci Telefony na chybu nebo máte problém s nějakým formulářem, napište prosím na osi@vse.cz, případně volejte linku 5808.