Formuláře

U všech formulářů je nutné přihlášení pomocí Vašeho uživatelského jména a hesla (stejné přihlašovací údaje jako do Integrovaného studijního informačního systému InSIS).

Pokud máte problémy s přihlášením, obracejte se na oddělení HELPDESK.

Dostupné formuláře OSI:

Telefony:

  • Administrace pro správce rozpočtu – Požadavky na změny u telefoních linek (změna nákladového střediska, oprávnění, přesun linky, rušení linky) nyní provádí výhradně správci rozpočtu dané linky v aplikaci Netreg.
  • Změna jména linky – Požadavek na změnu jména mohou vznést všichni zaměstnanci VŠE. Po odeslání musí být požadavek schválen správcem rozpočtu, kterým bude zaslán na email.
  • Hlášení závady na telefonu – V případě, že má váš telefonní přístroj nějakou závadu, kontaktujte nás skrze formulář.

Problémy s internetem na kolejích nebo eduroamem – oznámit problém s internetem na studentské koleji, případně s eduroamem.

Oddělení zahraničních styků – vkládání hostů do databáze pro přidělení uživatelského jména a hesla do bezdrátové sítě a pevné počítačové sítě na kolejích.

Conference – žádost o založení konference.

Ostatní formuláře používané na VŠE (některé bez nutnosti ověření):

  • Webhosting – registrační stránka služby webhosting na VŠE.
  • CIKS elektronické formuláře