Termíny

-

-

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Základní informace

Základní informace:

ID karty vydávané zaměstnancům a studentům lze použít k otevření určitých dveří a vjezdů v areálech VŠE Žižkov,Jarov a Jindřichův Hradec.

Provoz elektronického vstupního systému  zajišťuje Výpočetní Centrum. Zahrnuje údržbu hardware a software serveru pro řízení vstupů, zabezpečení systému, archivaci dat, synchronizaci platných karet dle databáze InSIS.

Seznam místností/budov se vstupem na kartu

areál Žižkov:

  • vjezdové brány Rajská budova, vjezdová závora Nová budodva, vjezdové brány z ulice Italská
  • RB 012,RB hlavní schodiště , úniková schodiště 3,4,5 patro
  • RB 335, RB 336, RB 337, RB 338, RB 354a, RB 358, RB 359
  • RB 435,436,437,438,443a,447,459
  • RB 536, RB 545, RB 546, RB 547
  • NB 244, NB 255, NB 313, NB 370,NB 040,NB 36,NB 138,rozv. posl C
  • SB M15, SB M4, SB M10, SB M33, SB M8,SB M8 předsíň, SB 307,SB 1. a 2. patro učebny

areál Jarov:

  • vstup do koleje Jarov II, datový rozvaděč
  • vstup do koleje Jarov III F, datové rozvaděče
  • vstup do koleje Jarov I A vč. zadního vchodu a datových rozvaděčů
  • vstup do koleje Jarov I D  a datových rozvaděčů

areál JM:

  • vstup do koleje Blanice a a datových rozvaděčů

kolej RK:

  • vstup do koleje a datový rozvaděč

Ztratil jsem ID kartu co mám dělat?

Kontaktujte Pracoviště správy ID karet: http://vc.vse.cz/index.php/id-karty
K zablokování karty pro Vstupy dojde do 90 minut od nahlášení.

Mám více karet, která z nich je platná?

 

Pro systém Vstupy  je platná (aktivní ) vždy jenom jedna karta.
Je to ta s nejvyšší prioritou a to v pořadí ISIC, ITIC, studentská, zaměstnanecká, externí čtenář.
Zda je vaše karta platná pro systém Vstupy (Stav průkazu: aktivní), zjistíte zde: http://insis.vse.cz/karty/platnost.pl

Přestala mi fungovat karta na VJEZD/vstup do určité místnosti.

1. Zkontrolujte zda je vaše karta ve stavu  Aktivní (Stav průkazu)  , http://insis.vse.cz/karty/platnost.pl.  Pokud není kontaktujte Pracoviště správy ID karet: http://vc.vse.cz/index.php/id-karty

2.Pokud vám karta ani po přiložení ke čtečce se neozve pípnutí  je pravděpodobně poškozená,

kontaktujte Pracoviště správy ID karet:  http://vc.vse.cz/index.php/id-karty

3.Pokud vám přestal fungovat vstup do určité místnosti, napište mail na osi@vse.cz s číslem místnosti a číslem vaší karty.


Translate »