Termíny

-

-

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Hlášení problémů s eduroam na kolejích

Problémy s připojením, používáním a stabilitou bezdrátové sítě v prostředí našich kolejí můžete hlásit pomocí formuláře (viz odkaz dole). Nejdříve prosím projděte následující body:

  1. V článku nejčastější problémy najdete řešení nejčastějších problémů s připojením. Často problém vyřešíte sami.
  2. Níže uvedený formulář mohou vyplnit pouze zaměstnanci a studenti VŠE. Pokud máte eduroam z jiné školy a nefunguje Vám spojení, tak se obraťte na správce eduroam na Vaší škole.
  3. Pokud jste hotelový host nebo jste přestali být zaměstnanci či studenti VŠE (studenti s přerušeným studiem nemají přístup do eduroam), tak prosím použijte bezdrátovou síť hotel.vse.cz.

Zároveň upozorňujeme, že bezdrátová síť eduroam je v prostorech kolejí sekundárním připojením, jehož dostupnost není garantována.  Na kolejích je primárním připojením pevná síť, ke které má přístup každý student/zaměstnanec VŠE.

Odkaz na formulář


Translate »